Compatibilitat urbanÃstica
Es tracta de l'informe previ urbanístic en el qual l'Ajuntament es pronuncia sobre la compatibilitat de l'activitat projectada amb el planejament urbanístic vigent.
Més informació
La resolució establirà, a tenor de les circumstàncies concretes de l'activitat, el termini de caducitat de l'informe, que serà d'un mínim de sis mesos i un màxim de dos anys, trancorregut el qual cadrà tornar-ho a demanar.
En el cas que no s'expedeixi el certificat dins el termini establert, la persona peticionària de l'autorització ambiental pot justificar-ho acompanyant una còpia de la sol·licitud i de la documentació presentada a l'Ajuntament en la qual figuri la data de presentació al Registre municipal. Aquesta documentació justificativa permetrà iniciar el procediment d'autorització de l'activitat.
Durant tot l'any. Prèviament a l'inici de l'activitat i a la presentació de la sol·licitud ambiental.
Quin cost té:
L'establert a l'Ordenança Fiscal núm. 15.
Quan es dóna resposta:
Es lliurarà el certificat de compatibilitat urbanÃstica en el termini d'un mes a comptar des del dia en què la persona interessada presenta tota la documentació en el registre d'aquesta Corporació.
Qui pot sol·licitar-ho:
La persona fÃsica o jurÃdica que vol exercir una o diverses activitats en un mateix centre o establiment, o el seu representant legal.
Cal aportar:
-
- Instà ncia en què se sol·liciti la compatibilitat urbanÃstica de l'activitat determinada (Model 9031 que trobareu com a recurs al peu d'aquest trà mit o model normalitzat de l'apartat de trà mits online del web municipal)
- Plà nol d'emplaçament o situació de l'activitat projectada que permeti una identificació indubtable de la finca.
- Plà nols generals d'implantació i d'organització de l'activitat.
- Memòria descriptiva que especifiqui:
- Dades administratives (nom, domicili social, telèfon, fax, correu electrònic, etc.).
- Emplaçament de l'activitat o instal·lació (si té façana o accés per diferents adreces, cal indicar-les totes).
- Document on es faci referencia al planejament vigent en l'emplaçament de l'activitat, indicant la qualificació i la classificació urbanÃstica.
- CaracterÃstiques generals de l'activitat en relació al seu desenvolupament (espai, treballadors, funcionament...).
- En els casos d'activitats subjectes a la legislació d'accidents greus o que tenen algunes de les substà ncies quÃmiques o categoria de substà ncies tòxiques o molt tòxiques incloses en aquesta legislació d'accidents greus, de conformitat amb els llindars que estableix la normativa de seguretat industrial, la sol·licitud ha de contenir la informació que requereixi aquesta legislació, en especial la Llei 12/2008 i el Reglament que la desenvolupa, en relació a l'anà lisi quantitatiu del risc, d'acord amb les instruccions dictadesper la Agència Catalana de Seguretat Industrial.
- Totes aquelles altres dades, documents, estudis tècnics,... que puguin condicionar la compatibilitat urbanÃstica de l'activitat amb el planejament i les normes, els reglaments i les ordenances d'aplicació, a criteri dels Serveis Tècnics.
Canals de tramitació:
-
Presencial