Modificació / baixa en el registre municipal d'entitats i associacions ciutadanes
- Aquest tràmit permet a les entitats inscrites notificar al registre les modificacions produïdes en les dades registrades durant el mes següent a què aquestes es produeixin.
- L'Ajuntament podrà requerir-los, a fi i efecte de conèixer el funcionament de les associacions, el pressupost i el programa d'activitat anual.
- Quan l'entitat deixa de funcionar cal notificar la seva baixa al registre municipal d'entitats i associacions ciutadanes de l'Ajuntament, Direcció General de Dret i d'Entitats Jurídiques de Generalitat de Catalunya i als altres registre públics on constin.
Cal complir amb els següents requisits
- La sol·licitud ha d'anar signada per tots els càrrecs directius de l'entitat o associació.
- La baixa o modificació s'ha de realitzar també a la Direcció General de Dret i d'Entitats Jurídiques de la Generalitat o a altres registres públics.
Durant tot l'any.
Quan es dóna resposta:
El termini legal és de tres mesos, a contemplar des de la data de registre de la sol·licitud (art. 42.3 de la LRJAP i modificacions).
Qui pot sol·licitar-ho:
La persona que representi legalment a l'entitat o associació.
Cal aportar:
-
1. Documentació acreditativa de les modificacions de les dades (original i còpia).
2. Estatuts de l'entitat o associació en cas de modificació dels estatuts (original).
3. Certificat de la Direcció General de Dret i d'Entitats Jurídiques o d'altres registres públics (o l' extracte de l'assemblea on s'ha decidit la dissolució)- signat pel Secretari/ària amb el vist-i-plau del President/a (original i còpia).
Canals de tramitació:
-
Presencial