Certificats i informes d'urbanisme

Aquest tràmit permet sol·licitar informes i certificats relacionats amb urbanisme:

  • - Certificat de qualificació urbanística
  • - Certificat d'antiguitat i legalitat.
  • - Certificat de nomenclatura i numeració.
  • - Certificat de consulta urbanística o ambiental.


Cal complir amb els següents requisits:

Mitjançant la presentació de la sol·licitud en el registre d'aquesta Corporació i especificant o adjuntant la documentació necessària. 

Durant tot l'any.

Quin cost té:

L'establert a l'Ordenança Fiscal núm. 15.

Quan es dóna resposta:

El termini per resoldre la petició d'informe urbanístic és d'un mes.

Qui pot sol·licitar-ho:

La persona interessada o bé un/a representant degudament autoritzat/da i acreditat/da.

Cal aportar:

    1. Dades identificatives de la persona interessada (física - DNI, NIE o passaport o jurídica-NIF) o bé dades i autorització de la persona que la representi.

    2. Plànol de situació i emplaçament de la finca

    3. Identificació precisa, escrita i/o gràfica, de la parcel·la objecte del certificat.

    4. En cas de tractar-se d'una consulta urbanística, s'haurà de detallar amb la màxima claretat.

Canals de tramitació:

  • Presencial

Departament d'Oficina d'Atenció Ciutadana

Avinguda de la Generalitat, 7-9 - 08754 El Papiol - Barcelona
Telèfon: 93 673 02 20
Fax: 93 673 15 39
Adreça electrònica: papiol.oac@elpapiol.cat
Vegeu-ne la situació al mapa
Darrera actualització: 28.11.2019 | 15:56