Certificats i informes d'urbanisme
Aquest tràmit permet sol·licitar informes i certificats relacionats amb urbanisme:
- - Certificat de qualificació urbanística
- - Certificat d'antiguitat i legalitat.
- - Certificat de nomenclatura i numeració.
- - Certificat de consulta urbanística o ambiental.
Cal complir amb els següents requisits:
Mitjançant la presentació de la sol·licitud en el registre d'aquesta Corporació i especificant o adjuntant la documentació necessària.
Durant tot l'any.
Quin cost té:
L'establert a l'Ordenança Fiscal núm. 15.
Quan es dóna resposta:
El termini per resoldre la petició d'informe urbanístic és d'un mes.
Qui pot sol·licitar-ho:
La persona interessada o bé un/a representant degudament autoritzat/da i acreditat/da.
Cal aportar:
-
- Dades identificatives de la persona interessada (física - DNI, NIE o passaport o jurídica-NIF) o bé dades i autorització de la persona que la representi.
- Plànol de situació i emplaçament de la finca
- Identificació precisa, escrita i/o gràfica, de la parcel·la objecte del certificat.
- En cas de tractar-se d'una consulta urbanística, s'haurà de detallar amb la màxima claretat.
Canals de tramitació:
-
Presencial