Denúncia sanità ria
Aquest tràmit permet presentar a l'Ajuntament una denúncia, reclamació o incidència relacionada amb les condicions de seguretat de l'activitat alimentària d'un establiment, entesa com a la producció, la transformació, l'elaboració, l'envasament i la conservació, el transport, l'emmagatzematge, la distribució i la venda d'aliments i de productes alimentaris.
Més informació
L'Ajuntament presta el servei en col·laboració amb el Servei de Salut Pública de la Diputació de Barcelona, derivant-los la queixa/reclamació efectuada per l'usuari i són ells qui envien el Tècnic que realitzi l'inspecció corresponent.
Durant tot l'any.
Quin cost té:
No té cap cost
Quan es dóna resposta:
El termini legal és de tres mesos, a contemplar des de la data de registre de la sol·licitud (art. 42.3 de la LRJAP i modificacions).
Qui pot sol·licitar-ho:
Qualsevol persona.
Cal aportar:
-
- Dades identificatives de la persona interessada i de l'establiment contra el que es dirigeix la queixa/denúncia/reclamació.
- Documentació rellevant per a complementar la denúncia presentada (ex. Fotografies). En cas d'aportar mostra, aquesta només serà utilitzada per completar la informació que es descriu a la sol·licitud i no serà analitzada atès que les mostres han de ser recollides conforme la Llei 15/1983, de 14 de juliol, de la higiene i el control alimentaris.
Canals de tramitació:
-
Presencial