Denúncia sanitària

Aquest tràmit permet presentar a l'Ajuntament una denúncia, reclamació o incidència relacionada amb les condicions de seguretat de l'activitat alimentària d'un establiment, entesa com a la producció, la transformació, l'elaboració, l'envasament i la conservació, el transport, l'emmagatzematge, la distribució i la venda d'aliments i de productes alimentaris.
 



Més informació

L'Ajuntament presta el servei en col·laboració amb el Servei de Salut Pública de la Diputació de Barcelona, derivant-los la queixa/reclamació efectuada per l'usuari i són ells qui envien el Tècnic que realitzi l'inspecció corresponent.

Durant tot l'any.

Quin cost té:

No té cap cost

Quan es dóna resposta:

El termini legal és de tres mesos, a contemplar des de la data de registre de la sol·licitud (art. 42.3 de la LRJAP i modificacions).

Qui pot sol·licitar-ho:

Qualsevol persona.

Cal aportar:

    1. Dades identificatives de la persona interessada i de l'establiment contra el que es dirigeix la queixa/denúncia/reclamació.

    2. Documentació rellevant per a complementar la denúncia presentada (ex. Fotografies). En cas d'aportar mostra, aquesta només serà utilitzada per completar la informació que es descriu a la sol·licitud i no serà analitzada atès que les mostres han de ser recollides conforme la Llei 15/1983, de 14 de juliol, de la higiene i el control alimentaris.

Canals de tramitació:

  • Presencial

Departament d'Oficina d'Atenció Ciutadana

Avinguda de la Generalitat, 7-9 - 08754 El Papiol - Barcelona
Telèfon: 93 673 02 20
Fax: 93 673 15 39
Adreça electrònica: papiol.oac@elpapiol.cat
Vegeu-ne la situació al mapa
Darrera actualització: 5.04.2018 | 08:19