Informe previ en matèria d'incendis
És l'informe en matèria de prevenció d'incendis que s'ha de sol·licitar amb anterioritat a la presentació de la comunicació prèvia d'una activitat, quan aquesta estigui inclosa en els annexes 1 o 2 de la Llei 3/2010, de 18 de febrer.
Cal complir amb els següents requisits
- Mitjançant la presentació de la sol·licitud en el registre d'aquesta Corporació i adjuntant la documentació necessària.
- Haver realitzat el pagament de la corresponent taxa associada a aquest tràmit, si és el cas.
Durant tot l'any. Prèviament a l'inici de l'activitat i a la presentació de la sol·licitud o comunicació prèvia corresponent.
Quan es dóna resposta:
El termini per resoldre la petició d'informe és de dos mesos.
Qui pot sol·licitar-ho:
La persona física o jurídica que vol exercir una o diverses activitats en un mateix centre o establiment, o el seu representant legal. En aquest cas s'ha de declarar la representació amb la qual s'actua.
Cal aportar:
-
- Sol·licitud d’acord amb el model normalitzat.
- Portada de la documentació tècnica (formulari SP01 del Departament d’Interior de la Generalitat de Catalunya.
- Certificat de coincidència entre el suport electrònic i el suport paper (formulari SP02 del Departament d’Interior de la Generalitat de Catalunya).
- Memòria tècnica en matèria d’incendis, d’acord amb el model de continguts mínims publicat al web del Departament d’interior, en format digital i en paper.
- En cas d’actuar com a representant legal, declarar que es disposa de tots els poders necessaris per a presentar la comunicació i rebre, si escau, les corresponents comunicacions i/o notificacions.
Canals de tramitació:
-
Presencial
-
Telemàticament